Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
POŠTOVNÉ
Doručujeme zboží pouze na území ČR
Česká pošta - Balík do ruky 110,- Kč 
Česká pošta - Balík na poštu 100,- Kč 
Česká Pošta - Balíkovna 60,- Kč 
Dobírka 30,- Kč
Bankovní převod 0,- Kč
Osobní odběr na prodejně 0,- Kč
více informací zde

 

 

  1. Úvod
  2. Obchodní podmínky »
  3. Reklamační řád
Reklamační řád

Adresa pro zasílání reklamací:

Litosport, Masarykova 38, Litoměřice 412 01

Nepřijímáme zboží, které je špinavé či mokré.

 

Naším cílem je vyřešit reklamaci vždy ke spokojenosti zákazníka.

Reklamační řád www.litosport.cz vychází z Občanského zákoníku a vztahuje se pouze na zboží, jehož reklamace je řádně uplatněna v záruční lhůtě. Na veškeré zboží se uplatňuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

Souhlas s reklamačním řádem a seznámení se s ním

  • Souhlas s reklamačním řádem a seznámení se s ním stvrzuje zákazník odesláním objednávky, provedením platby na účet nebo převzetím zboží od přepravce a stvrzení tohoto svým podpisem.
  • Převzetím zboží se rozumí okamžik, kdy je zboží převzato od dopravce, případně vyzvednuto na poště.

Povinnost překontrolování zboží

  • Každá zásilka je pojištěná, proto je zákazník povinen zkontrolovat dodávku, není-li viditelně poškozena nebo poničena.
  • Pokud je zásilka poničena, zákazník nepřijme zásilku a neprodleně kontaktuje obchodníka.
  • Pokud zákazník zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím, nebo neobdržel se zásilkou fakturu - daňový doklad, je povinen ihned informovat obchodníka, pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že pozdější případná reklamace nebude uznána.

Uplatnění reklamace

  • K reklamačnímu řízení budou přijaty pouze kompletní výrobky s přiloženým dokladem o koupi, fakturou či jiným dokladem stvrzujícím nákup u obchodníka. Reklamaci je možné uplatnit elektronicky nebo písemně, a to na Naší adrese: Litosport.
  • Ke každé reklamaci musí být připojen vyplněný "REKLAMAČNÍ PROTOKOL".

Reklamační protokol zde ke stažení:Reklamační protokol

 

Zboží lze reklamovat, jestliže:

  • bylo dodáno zboží s vadou
  • bylo dodáno jiné než objednané
  • vrácené zboží musí být v originál obalu nepoužité a čisté

Zboží nelze reklamovat, jestliže byl vadný stav způsoben:

  • použitím výrobku pro jiné účely než ke kterým je určen
  • nesprávným skladováním výrobku
  • běžným opotřebením výrobku
  • mechanickým poškozením

Zboží nelze reklamovat špinavé, mokré, zapáchající.

Spotřebitel by měl uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu po zjištění vady.

  • Je důležité, aby tak učinil co nejdříve po objevení vady!!! Pokud spotřebitel váhá s uplatněním reklamace příliš dlouho, mohl by potom ztratit právo na reklamaci. Tento případ nastane, pokud spotřebitel z důvodu opravitelné vady dalším nošením přivodí vadu takového rozsahu, kterou již nelze opravit. Ani prohlášení spotřebitele typu: "Přišel jsem s reklamací až nyní, protože jsem neměl na chození (hraní) jinou (náhradní) obuv", nelze tolerovat!

Postup reklamace:

  • Zákazník zašle vadné zboží, doručený doklad a popis vady na adresu obchodníka.
  • Náklady spojené s doručením vadného zboží hradí zákazník.
  • Obchodník je povinen vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů od doručení vadného zboží zákazníkem zpět.
  • V případě potřeby je možná požádat zákazníka o souhlas s prodloužením 30denní lhůty o dalších 30 dnů.
  • Zákazník bude o vyřízení reklamace informován telefonicky, emailem nebo písemně ve stanovené lhůtě.
  • Obchodník si vyhrazuje právo nepřijmout zásilky s dobírkou či doručované jiným způsobem než je stanovený v těchto obchodních podmínkách.

Garance vrácení peněz do 14 dnů bez udání důvodu

  • Zákazník má možnost v souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 vrátit zboží do 14 dnů od doručení bez udání důvodu.
  • Aby bylo možno tomuto vyhovět, je nutné:
    • Zboží, které budete odesílat v rámci této záruky zpět na adresu obchodníka, musí být v původním obalu, nesmí být použité, musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a s originálním dokladem o koupi.
    • Zboží zaslané na dobírku nebude přijato.
    • Doporučujeme zboží pojistit. Odpovědnost za vady vzniklé přepravou tak ponese přepravce.
    • Částka za poštovné a balné a další doplňkové služby se nevrací.
    • Částka za výrobky budou prioritně vráceny bezhotovostním způsobem na bankovní účet sdělený zákazníkem. V případě vrácení jiným způsobem bude vrácená částka snížena o náklady spojené se zasíláním peněz prostřednictvím doručovatele.
copyright 2023
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz