Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. Obchodní podmínky »
  3. Reklamační řád
Reklamační řád

 

Adresa pro zasílání reklamací:

Litosport, Masarykova 38, Litoměřice 412 01

 

Naším cílem je vyřešit reklamaci vždy ke spokojenosti zákazníka.

Reklamační řád www.fotbalsport.eu vychází z Občanského zákoníku a vztahuje se pouze na zboží, jehož reklamace je řádně uplatněna v záruční lhůtě. Na veškeré zboží se uplatňuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

Souhlas s reklamačním řádem a seznámení se s ním

  • Souhlas s reklamačním řádem a seznámení se s ním stvrzuje zákazník odesláním objednávky, provedením platby na účet nebo převzetím zboží od přepravce a stvrzení tohoto svým podpisem.
  • Převzetím zboží se rozumí okamžik, kdy je zboží převzato od dopravce, případně vyzvednuto na poště.

Povinnost překontrolování zboží

  • Každá zásilka je pojištěná, proto je zákazník povinen zkontrolovat dodávku, není-li viditelně poškozena nebo poničena.
  • Pokud je zásilka poničena, zákazník nepřijme zásilku a neprodleně kontaktuje obchodníka.
  • Pokud zákazník zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím, nebo neobdržel se zásilkou fakturu - daňový doklad, je povinen ihned informovat obchodníka, pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že pozdější případná reklamace nebude uznána.

Uplatnění reklamace

  • K reklamačnímu řízení budou přijaty pouze kompletní výrobky s přiloženým dokladem o koupi, fakturou či jiným dokladem stvrzujícím nákup u obchodníka. Reklamaci je možné uplatnit elektronicky nebo písemně, a to na Naší adrese: Litosport.
  • Ke každé reklamaci musí být připojen vyplněný "REKLAMAČNÍ PROTOKOL".

Reklamační protokol zde ke stažení:

    Zboží lze reklamovat, jestliže:

    • bylo dodáno zboží s vadou
    • bylo dodáno jiné než objednané
    • vrácené zboží musí být v originál obalu nepoužité a čisté

    Zboží nelze reklamovat, jestliže byl vadný stav způsoben:

    • použitím výrobku pro jiné účely než ke kterým je určen
    • nesprávným skladováním výrobku
    • běžným opotřebením výrobku
    • mechanickým poškozením

    Zboží nelze reklamovat špinavé, mokré, zapáchající.

    Spotřebitel by měl uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu po zjištění vady.

    • Je důležité, aby tak učinil co nejdříve po objevení vady!!! Pokud spotřebitel váhá s uplatněním reklamace příliš dlouho, mohl by potom ztratit právo na reklamaci. Tento případ nastane, pokud spotřebitel z důvodu opravitelné vady dalším nošením přivodí vadu takového rozsahu, kterou již nelze opravit. Ani prohlášení spotřebitele typu: "Přišel jsem s reklamací až nyní, protože jsem neměl na chození (hraní) jinou (náhradní) obuv", nelze tolerovat!

    Postup reklamace:

    • Zákazník zašle vadné zboží, doručený doklad a popis vady na adresu obchodníka.
    • Náklady spojené s doručením vadného zboží hradí zákazník.
    • Obchodník je povinen vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů od doručení vadného zboží zákazníkem zpět.
    • V případě potřeby je možná požádat zákazníka o souhlas s prodloužením 30denní lhůty o dalších 30 dnů.
    • Zákazník bude o vyřízení reklamace informován telefonicky, emailem nebo písemně ve stanovené lhůtě.
    • Obchodník si vyhrazuje právo nepřijmout zásilky s dobírkou či doručované jiným způsobem než je stanovený v těchto obchodních podmínkách.

    Garance vrácení peněz do 14 dnů bez udání důvodu

    • Zákazník má možnost v souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 vrátit zboží do 14 dnů od doručení bez udání důvodu.
    • Aby bylo možno tomuto vyhovět, je nutné:
      • Zboží, které budete odesílat v rámci této záruky zpět na adresu obchodníka, musí být v původním obalu, nesmí být použité, musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a s originálním dokladem o koupi.
      • Zboží zaslané na dobírku nebude přijato.
      • Doporučujeme zboží pojistit. Odpovědnost za vady vzniklé přepravou tak ponese přepravce.
      • Částka za poštovné a balné a další doplňkové služby se nevrací.
      • Částka za výrobky budou prioritně vráceny bezhotovostním způsobem na bankovní účet sdělený zákazníkem. V případě vrácení jiným způsobem bude vrácená částka snížena o náklady spojené se zasíláním peněz prostřednictvím doručovatele.
    Facebook
    Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
    Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.